Perşembe, Ocak 17, 2008

Bir ışık yak!

Epeydir ihmal edilen, bazen kolayından fotoğraflarla günü kurtarmaya çalışan şu gariban bloga, biraz sinema takviyesi yapmanin zamani geldi gibi... En azından, bloga sessiz sedasız link verme inceliği gösteren 'blogdaş' dostların hatırına. (Aynı inceliği ben gösteremiyorum ne yazık ki, bu template blog listesi yapmaya izin vermiyor ya da bu özelliğini ben keşfedemedim.)

Pekala, müjdeli bir haberle başlayalım: Berlin Film Festivali'nin açılışı, ki şunun şurasında birkaç hafta kaldı, inanması zor ama bir belgeselle yapılıyor: Hem de Martin Scorsese'nin Rolling Stone üzerine yaptığı "Shine a Light" ile... Film, grubun 29 Ekim ve 1 Kasım 2006 tarihlerinde New York'ta verdiği konserlerin tam 16 kamerayla yapılmış kaydı üzerine kurulu. Filmin fragmanında bu çekim macerasına da yer verilmiş.

Sinema tarihinin en iyi 'konser filmlerinden' birini, "The Last Waltz"ı yapmış bir ustadan, tam 30 yıl sonra benzer bir şaheser çıkması yüksek ihtimal. Trailer, bir fikir verebilir belki...

Etiketler: , ,

2 yorum:

Blogger özgün diyo ki...

üzerine alınanlardan biri benim; ben de teşekkür ederim :)
hakikaten arayı fazla açmayın; takipçilerin sayısı hızla artıyor, benden söylemesi..

17 Ocak, 2008 05:01  
Blogger gadjo diyo ki...

hafiften hissetmiştim zaten "takip" edildiğimi; demek paranoya değilmiş! ;-)
sağolun efendim, motive ettiniz...

19 Ocak, 2008 00:20  

Yorum Gönder

<< Home